روژيناي ماروژيناي ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات طلایی خوشمزه ترین نی نی دنیا

شمارش معكوس براي ملاقات جوجه طلايي

1393/8/10 2:37
نویسنده : مامی آرزو
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام جوجه طلايي مامان 

خوبي عزيز دلم

از تكونايي كه تو دل ماماني ميخوري معلومه حالت خوبه ، فقط نميدونم چرا اصلا حال دنيا اومدن نداري

امروز شنبه 10 آبان رفتيم مطب خانم دكتر اخوان و دكتر گفتند دختر خانوم شما خودش قرار نيست به

اين زودي بياد و با توجه به خارش هاي كه مامي به خاطر كهير دوران بارداري و گرمي زدم موندن زياد هم به صلاح نيست

و گفتند تا آخر هفته صبر كنيم اگر خودت قدم رو چشم ما گذاشتي كه چه بهتر

( ميدوني كه مامي دوست داشت شما با اختيار خودت تشريف فرما بشي و دنياي من و بابا جون رو زيبا تر كني ولي ظاهرا نچ ، حالشو نداريمتفکر)

اما اگر نيومدي پنج شنبه صبح بستري بشم و طي يه عمل جراحي شما رو راهي دنيا كنيم .

هر چند ته دلم روش سزارين رو دوست ندارم ولي بخاطر يه سري دليل هاي پزشكي و تخصصي بايد اينكارو انجام بدم

ضمنا دختر ناز من ظاهرا الان حدود 3 كيلو و400 وزن داره و حسابي داره تپل مپل ميشهبغل

راستي عزيز دلم قراره سه شنبه برم بيمارستان و جهت قطعي شدن روز بستري نوار قلب شما رو بگيريم كه انشااله مشكل خاصي نباشه و به بركت همين روزاي عزيز كه دهه اول محرم هست شما سالم و با خوشي بياي و به زندگي دو نفره منو بابا جون رونق بيشتري بدي

 تو اين نه ماه واقعا دختر خوبي بودي و اصلا مارو نگران نكردي ، من و باباجونم هميشه خدارو شكر كرديم كه خدا بهمون لطف داشته .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)